Term & conditions


 

Cancellation policy

Hahnemanns Køkken reserves the right to cancel classes and events in the case of too few bookings, or sickness of the teacher/presenter. In the case of cancellation, registrations may be moved to other classes or events, if there are vacancies, or be reimbursed. Ticket-holders will be notified via email or phone. There is no guarantee that cancelled classes or events will be rescheduled. Tickets cannot be exchanged, but may be passed on to a third party. Ticket-holders will not be reimbursed in the case of no-show, for example due to sickness.

Proviso

Hahnemanns Køkken cannot be held accountable for any misprints, classes and events that are sold out, or for discrepancies from the written word or pictures.

Personal data

Data obtained in connection with any purchase is not passed on to a third party. The data is stored electronically, and only fiduciary staff have access. Hahnemanns Køkken does not receive any data on bank account, payment card details, etc. We only receive proof of purchase. Name, address, telephone number, and email-address are stored. The email-address is purchaser’s personal username. IP-addresses are registered in the case of fake bookings, which will be reported to the police.

Payment

Payment is made with the booking. Bookings are only authorised if made from Hahnemanns Køkken’s website, or from a site approved by Hahnemanns Køkken. Purchaser receives confirmation of the booking via email after completion of the transaction. All data transmittals connected to payments go through a secure server that offers the best possible safety via an encrypted SSL-link according to PBS regulative.

Secure payment

Electronic payments are regulated so as to secure the best possible protection against fraud. If your bank statement shows transactions you did not authorise, it is the responsibility of the card issuer to transfer the amount back into your account. Please contact your card issuer for further information.

 

Hahnemanns Køkken 2 ApS, CVR/VAT #38792857

Office address: J. A. Schwartz Gade 12, 2100 Copenhagen Ø, Denmark

Site: Sankt Kjelds Plads 12, 2100 Copenhagen Ø, Denmark

 

Hahnemanns Køkken 2 ApS is part of Hahnemanns Køkken ApS, CVR/VAT #27076211

Office address: J. A. Schwartz Gade 12, 2100 Copenhagen Ø, Denmark

Mail address: kontor@hahnemannskoekken.dk

Telephone: +45 26206208

 

The following payment cards are authorised: Dankort, Visa, MasterCard, MobilePay.

-----------------------------------------------------

Handelsbetingelser

Fortrydelsesret

Hahnemanns Køkken forbeholder sig ret til at aflyse kurser og events ved for få tilmeldinger eller ved undervisers/foredragsholders sygdom. Det vil i tilfælde af aflysning være muligt at flytte sin tilmelding til et andet arrangement med ledige pladser, eller få pengene retur. Ved aflysning eller ændring kontaktes de tilmeldte pr. telefon eller e-mail. Der garanteres ikke for, at aflyste arrangementer oprettes på et senere tidspunkt. Billetter til kurser og events kan ikke ombyttes, men kan videregives til tredjemand. Kurser og events kan ikke refunderes ved købers manglende deltagelse, fx pga. sygdom.

Forbehold

Der tages forbehold for tryk-/tastefejl, udsolgte kurser og events, afvigelser fra det skrevne samt viste billeder. 

Personlige oplysninger

Personlige oplysninger afgivet i forbindelse med køb videregives ikke til tredjepart. Oplysningerne opbevares i elektronisk format og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere i Hahnemanns Køkken. Hahnemanns Køkken modtager ingen information om konto, kortoplysninger eller lignende. Vi modtager udelukkende besked om, at bestillingen er betalt. Navn, adresse, telefonnummer og e-mail gemmes. Mailadresse er købers personlige brugernavn. IP-adresse registreres i tilfælde af falske bestillinger, som politianmeldes. 

Betaling

Betaling sker ved bestilling. Kun bestillinger foretaget fra Hahnemanns Køkkens website eller sites godkendt af Hahnemanns Køkken er gyldige. Når bestilling er gennemført, modtages en ordrebekræftelse på e-mail. Al kommunikation i forbindelse med elektronisk betaling sker via en betalingsserver med størst mulige sikkerhed via en krypteret SSL-forbindelse efter forskrift fra PBS. 

Sikkerhed ved online betaling

Der ligger et regelsæt til grund for elektroniske betalingsløsninger, som har til formål at opretholde størst mulig sikkerhed mod misbrug. Hvis du opdager en betaling, du ikke kender til, og som er trukket fra din konto, er det kortudstederens (pengeinstitut, finansieringsselskab eller lignende) pligt at tilbageføre beløbet til din konto. Venligst kontakt kortudstederen for yderligere information.

 

Hahnemanns Køkken 2 ApS, CVR 38792857

Kontoradresse: J. A. Schwartz Gade 12, 2100 København Ø

Forretningsadresse: Sankt Kjelds Plads 12, 2100 København Ø

 

Hahnemanns Køkken 2 ApS er del af Hahnemanns Køkken ApS, CVR 27076211

Kontoradresse: J. A. Schwartz Gade 12, 2100 København Ø

Mailadresse: kontor@hahnemannskoekken.dk

Telefon: +45 26206208

 

Der kan anvendes følgende betalingskort: Dankort, Visa, MasterCard, MobilePay.